پوزیشن های زناشویی






















آموزش مسائل جنسی

آموزش مسائل جنسی،آموزش مسائل زناشویی

پوزیشن های زناشویی

آموزش مسائل جنسی آموزش مسائل زناشویی (پوزیشن های زناشویی)

گر چه به ظاهر مي توان تصور کرد که هزاران وضعيت براي نزديکي ممکن است ولي در اصل ، سه ، چهار شيوه بيشتر نيست و وضعيت هاي ديگر همه از تغيير مختصري که در يک وضعيت اصلي ( بويژه وضعيت قراردادي ) داده مي شود ، حاصل مي گردد . تفاوت عمده اي که در وضعيت هاي مختلف وجود دارد ، صرف نظر از کم يا زياد شدن امکان آبستني ، آنست که در هر وضعيت تازه ، نقاط تازه اي از بدن زن و مرد تحريک مي شود و در اين تحريک نه تنها عوامل فيزيکي بلکه عوامل رواني نيز دخالت مي کند .

نكات كلي:

1. تغيير پوزيشن در هنگام نزديکي ميتواند لذت رابطه جنسي را براي شما بيشتر کند.اين تغيير وضعيت گاهي ميتواند براي شما سرگرم کننده و حتي خنده دار هم باشد.ممکن است شما وضعيت جديدي را تجربه کنيد که در آن شما يا شريک جنسيتان يا هردو بيشتر تحريک شده و لذت بيشتري از رابطه جنسي ميبريد.بياد داشته باشيد که ريتم، سرعت و زاويه ورود آلت مرد هم به اندازه پوزيشن در نزديکي مهم بوده و بايد به آنها هم توجه داشته باشيد. شما با تغيير در زاويه ورود آلتتان يا تغيير وضعيت ميتوانيدقسمتهاي مختلف واژن زن را تحريک نماييد.بعضي از پوزيشن ها براي تحريک کليتوريس،بعضي ديگر براي فروکردن عميق آلت و بعضي هم براي تحريک نقطه جي مناسب تر هستند.در بعضي وضعيتها مرد کنترل بيشتري روي انزال داشته و ميتواند مدت طولاني تري نزديکي نمايد.شما بايد همه پوزيشن هاي نزديکي را تجربه کرده و وضعيت مورد علاقه خود را از بين آنها انتخاب نماييد.

2. درهربار عمل جنسي چند وضعيت جديد را تمرين کنيد ولي هرگز در اينکار عجله نداشته باشيد.معمولا" بهترين زمان براي تغيير وضعيت هنگامي است که به شدت تحريک شده و به انزال نزديک شده ايد.در اين لحظه بعد از کمي مکث و تغيير پوزيشن،دوباره شروع به نزديکي نماييد. به اين ترتيب قادر خواهيد بودبراي مدت طولاني تري نزديکي داشته و ديرتر به انزال برسيد.

3. مردان حرفه اي بهنگام نزديکي مرتب از يک پوزيشن به پوزيشن ديگر تغيير وضعيت داده ،باعث ميشوندخود و طرف مقابلشان لذت بيشتري از عمل جنسي ببرند.اين حرکات بايد با ظرافت و مهارت باشد.شما بايد در زمان مناسب از يک موقعيت به موقعيت ديگري تغييروضعيت دهيد ولي هرگز در اين کار عجول و ناشي نباشيد.

4. هميشه از طرف مقابل خود در مورد تغيير پوزيشن سوال کنيد.شايد زن در يک وضعيت خاص راحت تر به ارگاسم برسد.هيچ دليلي براي تغيير وضعيت در حالتيکه هردو شما از آن لذت ميبريد وجود ندارد.

5. براي تحريک کليتوريس وضعيتي که مرد در بالا باشد مناسبتر است.همچنين ميتوانيد از زن بخواهيد هنگام فروبردن آلت شما،پاهاي خود را کاملا" بهم بچسباند تا هردوتان لذت بيشتري ببريد.

6. همچنين زن ميتواند رو به زمين به شکم خوابيده و شما آلت خود را ازپشت وارد واژن او نماييد.

7. وضعيت پهلو به پهلو براي کساني که دوست دارند تماس زيادي با بدن يکديگر داشته باشند،يا براي نزديکي مقعدي در اولين بار خيلي مناسب است.

~: تنوع وضعيت هاي مختلف نزديکي براي بهبودي سردي جنسي نقش مهمي دارد.

~: سعي کنيد در هربار نزديکي همه اين صورتها را انجام دهيد. البته در وسط پوزيشن‌ها استراحت كنيد زيرا نيم ساعت چنين روابطي مرد را بسيار خسته مي‌كند و به مفاصل او ضرر مي‌زند.

~: بيشتر خانم ها اظهار مي دارند که هر چه حرکات رفت و برگشتي مرد آرام تر باشد تحريک کننده تر است. البه تنوع و انجام حرکات تند و کوتاه طول مدت نزديکي نيز لذت خاص خود را براي زن دارد منتهي پس از آن‌که به اندازه کافي تحريک شد. اما به طور کلي در مرحله ملاعبه و آماده کردن و تحريک زن، بيشتر خانم ها دخول عميق و پر فشار را بر دخول سطحي و کم فشار ترجيح مي دهند.

~: معمولا نزديکي در تختخواب انجام مي شود ولي هر کجاي ديگر انجام شود اشکالي ندارد، همانطور که برخي از وضعيت هاي نزديکي از جمله حالت ايستاده، نشسته و غيره خواه ناخواه زوج را از تختخواب دور مي کنند.

~: در يك محيط گرم(زير دوش داغ، زير پتو، تشک و تخت نرم و ... ) ارگاسم زودتر اتفاق مي‌افتد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در برچسب:پوزیشن های زناشویی,اموزش مسائل جنسی,اموزش مسائل زناشویی,,ساعت توسط زندگی شیرین|

Design By : Pars Skin